مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دردونه مامان و بابا ...

مهرسا جون

1391/11/2 16:33
نویسنده : مامان مهرسا
276 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢ بهمن سال ٩١ که مهرسا جون ٥٥ روزه شده                                                             مهرسا ساعت ده صبح از خواب بیدار شد و سرحال بود کلی واسه مامان خندید و غاز غاز کرد مامانم کلی قربون صدقش رفت بعد خسته شد و بعد از شیر خوردن دوباره خوابید٠                                                                                                                                    ٥روز دیگه بایدببریمش مرکز بهداشت تا  واکسن ٢ ماهگی واسش بزنن

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان شایان
4 بهمن 91 15:48
عزیزم من کیلیپ برای تولد و جشن ها و جشن تولد و جشن دندونی نامزدی و عقد و ... درست می کنم. که هم می تونید تو جشن بگذارید همه ببینند و هم به عنوان سورپرایز برا دوست یا همسر و یا تو جشن تولد بکوچولوتون به عنوان گیفت بدبد و یا تو جشن پخش کنید که با استقبال زیادی روبرو می شه.
اگه دوست داشتید من در خدمتتونم. تبادل لینک کنید,
هر جا هم باشید مشکلی نیست

سلام گلم مرسی.اگه فضولی نباشه شما کجا زندگی میکنید؟
مامان پریسا
5 بهمن 91 19:57
سلام گلم. با افتخار لینک شدید


سلام مرسی گلم
پويا
5 بهمن 91 20:35
سلام مهرسا جون
چه دخمل نازي ،خدا حفظت كنه
خيلي از ديدنت خوشحال شدم
بازم ميام ديدنت، تو هم اگه تونستي يه سري به من بزن



مرسی فدات شم با افتخار میام دیدنت